Algemene info jeugd

TOSS biedt diverse recreatieve sportlessen aan voor kinderen/jeugd van 1,5 tot 18 jaar: ouder & kind gym, kleutergym, Nijntje Beweegdiploma, gymmen en turnen voor jongens en meisjes en free running

De recreatielessen voor de jeugd worden op meerdere locaties in Heemskerk gehouden. Weten waar en wanneer de lessen worden gehouden? Ga hiervoor naar ons lesrooster. Tenzij in het lesrooster vermeld staat dat er een wachtlijst is, kan zonder afspraak 2 proeflessen worden gevolgd bij een recreatieles naar keuze. Kom dus gewoon langs om een keertje mee te doen!

Als je enthousiast bent, kun je je inschrijven (voor een lidmaatschap) via het online inschrijfformulier, de link staat rechtsboven op iedere pagina van onze website. Meer informatie over aanmelden vind je op de pagina  contributie.

Eenmalig afmelden voor een les is niet nodig. Kan er gedurende een langere tijd geen lessen worden gevolgd, meld dit dan via info@tossheemskerk.nl. Je vindt hierover ook meer informatie op de pagina contributie.

Volg alles van recreatie op onze TOSS Heemskerk recreatie Facebookpagina.