Clubkampioenschappen Toss Heemskerk

31 oktober 2021

Sportvereniging Toss Heemskerk hield zondag 31 oktober clubkampioenschappen voor de selectieturnsters van de vereniging. Meer dan 65 enthousiaste turnsters streden in de nieuw verlichte turnzaal aan de Louis Couperusstraat in Heemskerk binnen hun eigen divisie voor de titel van clubkampioen.

Na een lange periode zonder wedstrijden mochten de turnsters van Toss Heemskerk zondag 31 oktober weer om iets strijden: de clubkampioenschappen. Tijdens deze dag konden de turnsters hun nieuwe oefeningen voor het eerst in wedstrijdvorm ten tonele voeren. In vier wedstrijden verdeeld over de hele dag turnden zij, vanaf pre-instap t/m de senioren, op de onderdelen balk, vloer, sprong en brug.

CLUBKAMPIOENEN VAN SEIZOEN 2021/2022

De turnsters met de meeste punten werden clubkampioen 2021/2022 en mochten de wisselbeker mee naar huis nemen. Dit zijn geworden:

• Kaia van Zanten, middenbouw divisie 4-5
  • Claire Veenman, middenbouw divisie 1-3
  • Liz Rentenaar, bovenbouw divisie 4-5
  • Patty Bleeker, bovenbouw divisie 1-3

VOLGENDE WEDSTRIJDEN

De clubkampioenschappen waren een goede start om de nieuwe wedstrijdoefeningen te turnen en de meiden hebben mooie nieuwe elementen laten zien. De verbeterpunten nemen de turnsters mee naar de trainingen van komende weken. Hierbij komt de focus te liggen op de volgende wedstrijden van het seizoen. Later dit seizoen vindt ook de clubkampioenschap voor alle recreatie turnsters van Toss Heemskerk plaats.