Selectietestdag op 12 december 2021

24 november 2021

Op zondagmiddag 12 december 2021 houdt TOSS een nieuwe selectietestdag voor alle meiden geboren in 2013, 2014 en 2015. De testdag vindt plaats in de turnzaal aan de Louis Couperusstraat in Heemskerk. Het precieze tijdstip wordt nog bepaald.

Wat houdt het in?

Door middel van een aantal oefeningen kijken we of je goed kunt rennen, springen in een trampoline, lopen over een balk en nog
veel meer leuke dingen. Je hoeft nog geen turnelementen te kunnen om mee te kunnen doen. De test is vrijblijvend. Na de test zullen er meisjes worden uitgenodigd om te komen trainen in de onderbouwgroep of in een van de wedstrijdgroepen. Dit hangt af van leeftijd en het resultaat van de test.

Opgeven

Wil je je opgeven – of meer informatie – dan kun je een e-mail sturen naar info@tossheemskerk.nl o.v.v.:

• Deelname selectietest 12-12-2021
  • Naam turnster
  • Geboortedatum
  • Telefoonnummer
  • Doet al aan gym/turnen?
  • Zo ja welke groep en waar

Ben je ouder of jonger en wil je ook graag selectie turnen? Neem dan eerst even contact op met Karin de Ruiter via 06 – 23 23 67 99.

Meer over de onderbouwgroep

Deze groep turnsters wordt voorbereid op het turnen in de wedstrijdselectiegroepen van TOSS. De onderbouw traint in ieder geval op
woensdag van 14.30 – 16.30 uur in de turnhal. Afhankelijk van leeftijd en niveau zijn er meerdere trainingsmomenten per week.
Heb je een continurooster op school? Het is geen probleem als je iets later komt.

Meer over de wedstrijdselectiegroepen

Ben je oud genoeg voor een van de selectiegroepen, dan wordt er samen een keuze gemaakt welk niveau het beste bij je past!