Total Body Workout voor conditie en spierversteviging

1 december 2021

Hou je van een intensieve work-out en wil je iedere les iets anders doen? Dan is Total Body Workout iets voor jou! Het is een afwisselende training van 50 minuten en 10 minuten cool down, waarbij conditie en spierversteviging worden gecombineerd. Tijdens het conditionele deel van de les wisselen kracht- en conditietraining elkaar af. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van o.a. elastieken, dumbells etc. Total Body Workout zorgt voor een super conditie en verhoogt spiermassa en vetverbranding.

De lessen worden normaal gesproken op woensdagavond gegeven. Door de huidige coronamaatregelen is het niet mogelijk om na 17.00 uur te sporten. Trainster Jeanette Clarijs geeft de les daarom tijdelijk op maandagochtend 6 december, 13 december en 20 december van 10.00 tot 11.00 uur in onze sportzaal aan de Louis Couperusstraat 90 in Heemskerk

Gratis twee proeflessen: kom meedoen!

Wil je kennismaken met deze leuke sportles? Kom dan gratis twee keer een proefles meedoen! Je hoeft je hiervoor niet aan te melden, kom gewoon langs om mee te doen.

Total Body Workout bij TOSS Heemskerk