Vacature Trainer Freerunning

Trainer Freerunning
7 december 2021

Sportvereniging TOSS Heemskerk heeft op dit moment een vacature voor Trainer Freerunning, Heb jij talent in freerunnen en lijkt het je wat om als trainer freerunning aan de slag te gaan bij onze ambitieuze vereniging? Dan hebben wij een mooie baan voor je!

Als Trainer Freerunning ga je in eerste instantie sportlessen geven op de zaterdagochtend, aan een enthousiaste groep kinderen van 6 t/m 12 jaar. Heb je ervaring in het geven van freerunles of wil je dat leren? Heb je een lesbevoegdheid (assistent leider 2 of een niveau 3 diploma) of ben je bereid die te halen? Dan zoeken wij JOU voor onze lessen op de zaterdagochtend.

Sportvereniging TOSS Heemskerk streeft naar hoge kwaliteit sportlessen. Door diverse sportmogelijkheden te bieden – denk aan gymnastiek/turnen voor jong en oud, volleybal, yoga, 50+ sporten, total body workout en natuurlijk freerunning – zorgen we ervoor dat alle leden veel plezier hebben in het bewegen.

Kom ons freerunners-trainersteam versterken. Stuur jouw korte CV voor deze vacature Trainer Freerunning naar info@tossheemskerk.nl of naar onze secretaris/P&O Michelle: secretaris.po.toss@gmail.com. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!

freerunning